.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فراخوان مشمولان گروه پزشکی و پیراپزشکی
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از فراخوان مشمولان وظیفه عمومی و تغییر تاریخ اعزام مشمولان گروه پزشکی و پیراپزشکی خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، وحید بریمانی در تشریح این خبر، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم بسیج همگانی، نیروهای مسلح با اجرای اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کووید 19، تمام توان و امکانات خود را در این عرصه به کار گرفته‌اند.

 

وی افزود: به منظور تسریع در ارائه خدمات و پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری، برابر اعلام سازمان وظیفه عمومی به استناد ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح آن دسته از مشمولان فارغ التحصیل فوق دیپلم و بالاتر در گروه‌های پزشکی و پیراپزشکی که تاریخ اعزام آنان یکم اردیبهشت ماه ۹۹ بوده است به ۶ فروردین ماه ۹۹ تعجیل یافته است.

 

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه، این گروه از مشمولان، بدون طی مراحل آموزش‌های مقدماتی و به مراکز بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح اعزام خواهند شد، تصریح کرد: برای این مشمولان شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که در طول دوره خدمت ابلاغ خواهد شد.

 

بریمانی بیان کرد: آن دسته از فارغ التحصیلان مقطع فوق‌دیپلم و بالاتر در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی که دفترچه آماده به خدمت برای ماه‌های آینده در سال ۹۹ را دریافت کرده اند و یا در شرایط اعزام به خدمت را دارا هستند نیز می‌توانند برای کمک به هموطنان عزیز با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس+۱۰ آمادگی خود را برای اعزام به خدمت اعلام کنند.

 

وی با بیان این که شرایط ویژه در نظر گرفته نیز برای این مشمولان اعمال خواهد شد، خاطرنشان کرد: مشمولان گرامی می‌توانند آخرین اخبار و اطلاعات در این حوزه را صرفا از طریق سایت رسمی وظیفه عمومی به آدرس www.vazifeh.police و یا سامانه پیامکی۱۱۰۲۰۶۰۱۰ و یا مراجعه به مراکز وظیفه عمومی شهرستان محل سکونت خود پیگیری کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.